Táborok

Úszósulink nagy hangsúlyt fektet a közösségépítésre. Évközben, csoportos óráinkon is igyekszünk erre figyelni, de tapasztalatunk szerint ebben segítségünkre, igazán a táborok vannak. Gyere és táborozz Te is velünk!

Nyári napközis tábor:

Napközis táborunk helyszínéül az ELMŰ Sporttelep szolgál, mely egy zárt, számunkra minden felszereléssel ellátott központ. Minden évben 5 vagy 7 héten át, napközis jelleggel tartunk táborokat. A gyerekeket Pilisvörösvárról és környékéről autóbusszal szállítjuk a táborunkba. Minden nap két úszás órával és számos játékkal várjuk a gyerekeket. Egész héten kacsa pontokat gyűjthetnek a táborozók, melyeket a bemutató óra utáni értékelésen be is válthatnak kacsás ajándékokra. Tőlünk senki sem távozik üres kézzel, a rengeteg élményen túl, mindenkit éremmel gazdagodik. Fontosnak tarjuk, hogy a gyermekek megismerkedhessenek  híres sportolókkal, így minden héten meglepetés vendég érkezik a táborozókhoz. 2017-től lehetőségük van a nagyobb, úszni már jó tudó gyerekeknek vízilabda edzéseken is részt venni! A tábor költsége tartalmazza az ebéd árát is, melyet szintén a Sporttelepen, az ELMŰ éttermében fogyasztunk el.

RÉSZLETEK

Biciklis tábor:

Hagyományosnak mondható a Balatonszárszón megrendezésre kerülő biciklis táborunk is, ahová nem csak gyermekeket várunk, hanem felnőttek is csatlakozhatnak hozzánk! Minden reggel Balatonszárszóról indul útnak a csapatunk, majd egy hosszú, tartalmas nap után, ide érnek vissza a táborzók. A szabadban elköltött vacsora után, játékos feladatokkal, sok beszélgetéssel és természetesen nevetéssel telnek az esték.

Sítáborok:

Minden évben két időpontban, illetve két helyszínre szervezzük a sítáborainkat.

Kőszeg - Mönichkirchen táborunk szálláshelye a Csikar Panzió, mely Kőszegen található. Minden reggel Kőszegről indulva közelítjük meg a Mönichkircheni Sípályát. A gyermekek egész napos csoportos oktatáson vesznek részt, így az utolsó nap végére ugrásszerű fejlődést tudnak elérni. Természetesen igény esetén a felnőtteknek is lehetőségük van csoportban dolgozva fejleszteni sítudásukat! Ebédjeiket a táborozók a sípálya mellett felállított, házi finomságoktól roskadozó asztal mellett lehet elfogyasztani. Az Oxigén tábor hagyományaihoz híven, minden este a síedzők beszámolót tartanak az aznapi eseményekről, illetve a táborozók itt is növelhetik éremkollekciójuk számát.

Kreischberg – Murau táborunkat leginkább síelni már jól tudó családok választják. Természetesen ebben a táborunkban is egésznapos oktatásban részesülnek a táborozók. Minden nap külön busz szállítja a családokat a sípályára.

Minden évben igyekszünk új és változatos programokkal készülni a "kiskacsáknak", így érdemes figyelni a híreinket, oldalainkat, hogy  senki ne maradjon le róluk!